09121334122
aliajiran@yahoo.com

برش اره نواری


شرکت آلیاژ ایران با توجه به حجم در خواست بالای مشتریان، برای برشکاری محصولات اقدام به خرید 40 دستگاه اره نواری کسمک ترکیه با سایز و اندازه های متنوع نمود که از سایز 10 میلیمتر الی 1300 میلیمتر به صورت گرد و تا عرض 2200 میلیمتر به صورت تسمه از قابلیت های برشکاری می باشد. از جمله متریال های قابل برش در این مجموعه می توان به برش ck45-mo40-vcn150-vcn200-سمانته 7131-5920-spk-spkR-تسمه گرمکار 1.2344-استنلس استیل-فولاد های خشکه هوایی و سایر فولاد های آلیاژی اشاره نمود.

در گذشته برشکاری با دستگاه اره لنگ، اره آبصابونی و اره آتشی انجام میشد .انواع برش پروفیل بدلیل سرعت بالا اکثرا با دستگاه اره آبصابونی انجام می شود اما سرعت دستگاه اره نواری و خطر فوق العاده پایین و حتی صفر اره نواری و هزینه پایین تیغ اره و دور ریز پایین قطعات به دلیل ضخامت پایین تیغ اره ها نسبت به اره آبصابونی ، باعث شده است که استقبال بیشتری نسبت به این برش انجام شود .

انواع برش پروفیلها با ضخامت پایین و نبشی ها با ضخامت های پایین نیز با اره آتشی انجام میشد اما به دلیل خطر بیش از اندازه اره آتشی و برش بدون کیفیت این نوع برش و دور ریز قطعات بالا باعث شده است برش با دستگاه اره نواری به شدت مورد استقبال این نوع برشکاران باشد .

انواع برش توپر ترانس نبشی ناودانی و تیرآهن و … با دستگاه اره لنگ برش میشد اما به دلیل سرعت بسیار پایین این نوع برشکاری و تنوع دندانه تیغ اره این دستگاه و ضخامت بالای بدنه ی این نوع تیغه که باعث دور ریز قطعات برشی میشود باعث شده است که استفاده از دستگاه اره نواری بسیار مورد استقبال شده است .

برچسب‌ها:

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *